OFTE STILTE SPØRSMÅL OG SVAR

Noen medlemmer opplever at e-post fra oss havner i spamfilteret til Hotmail og Outlook. Du kan løse problemet ved å huke den av og velge at fremtidige e-poster skal havne i innboks.

Min side kan du legge inn flere barn, endre adresse, legge inn kredittkort, sjekke faktura, lese om neste måneds bokpakke, avbestille, justere hyppighet på bokpakkene og mye, mye mer. Skulle du likevel ha behov for å prate med noen på kundeservice, er vi der selvsagt for deg!

Read the summary in English

Vi har ingen bindtingstid. Her kan du være medlem i én dag eller så mange måneder du vil.

Vi har tilrettelagt en bokpakke som passer til alderen på barnet ditt cirka én gang i måneden. Men, du kan selv endre intervallet når du er innlogget på Min side. Der kan du også avbestille bokpakker. Les hvordan du endrer intervall i neste punkt.

Hvis du vil at bokpakkene skal komme oftere eller senere, slik gjør du:

  1. Logg inn på Min side
  2. Velg “Mine abonnement”
  3. Ved underoverskriften “Aktive abonnement”, trykk på knappen “Endre”.
  4. Scroll ned til underoverskrift “Tid mellom hver pakke”.
  5. Trykk på “sjeldnere” eller “oftere” til du er fornøyd.

  • Logg inn på Min side
  • Trykk på “Mine abonnement”
  • Ved underoverskriften “Aktive abonnement”, trykk på knappen “Les mer om pakken”
  • Scroll ned og trykk på knappen “Avbestill pakken” for å avbestille hele pakken.

Du kan også avbestille deler av pakken. Da trykker du på “Avbestill denne”-knappen, for å fjerne en av bøkene.

Velger du å returnere en bokpakke, kan du selvfølgelig det. Bruk gjerne emballasjen bokpakken kom i, og send til Sandviks AS, postboks 366 Forus, 4067 Stavanger. Merk at returkostnader kommer i tillegg.

Har innholdet i pakken din fått skader på reisen? Ta bilde, og send det til oss, så ordner vi opp! Du kan skrive til oss i en privat melding på Facebook eller du kan sende en e-post til kundeservice@goboken.no.

Vi opplever enkelte ganger at velkomstpakken ikke når frem. Dette skjer hvis du avslutter medlemskap umiddelbart etter å ha registrert deg. Hvis ikke dette er tilfellet for deg anbefaler vi at du sender oss en e-post til kundeservice@goboken.no, slik at vi kan undersøke sendingen din nærmere.

Beklager, denne har utgått fra vårt sortiment og det er ikke en bok vi har lenger.

Kaninkosekluten finnes tilgjengelig på Bluum.no (åpnes i ny fane).

  1. Logg deg inn på Min side
  2. Trykk på “Mine abonnement”
  3. Klikk på “Endre”-knappen, ved underoverskriften “Aktive abonnement”
  4. Scroll ned til du ser knappen “Avslutt abonnement” ved underoverskriften “Abonnement-status”

Sandviks tilbyr flere bokklubber for barn. Se gjerne 

3 år+ www.disneyklubben.no 

4 år+ www.minabc.no

5 år+ www.minefakta.no

5 år+ www.laralese.no

6 år+ www.Twinsy.no

Vi sender kun til adresser registrert i Norge.

Her kan du kontakte oss:

Telefon: 51 44 00 51, mandag til torsdag kl. 9-11 og 12-15.
Facebook: Send oss gjerne en privatmelding.
E-post: kundeservice@goboken.no
Post: Sandviks AS, postboks 366 Forus, 4067 Stavanger
Besøksadresse: Strandsvingen 14, 4032 Stavanger
Org.nr.: 918793569